ביקור עיתונאי בסטודיו

יום מלא הפתעות תכנן איתן עומר, רכז התיירות של אשכול בית הכרם לעיתונאים שהגיעו אלינו היום. חשיפה לאתרי התיירות והטיילות על רכס הר שכניה.

את הבוקר פתחו ב'הדרך של בן' וב'שביל האגדות', הסמוכים לביתי. אלי לסטודיו הגיעו כדי לשמוע מעט על מסתרי המשי וסדנת מ(כ)חול. הכנתי המון, הדגמה של ציור על משי וגם הדגמה קצרצרה של מ(כ)חול יחד עם הדס האוזמן אגמון שותפתי, אפילו הספקתי לחלק נייר אקוורל משובח ואז, תוך כדי, השתנה לנו הלו"ז וכמו שאומרים, השארנו משהו לפעם הבאה.

אז מה היה לנו? אוירה טובה, היכרות חביבה, ושיתופי פעולה.
יחד עם הדס הצגנו את מ(כ)חול – מחול פוגש ציור, סדנא שאנחנו מנחות בנושא מפגש אמנויות. בסדנא אנחנו בוחנות את מושגי היסוד באמנות וכיצד הם באים לידי ביטוי במדיות השונות בהן אנחנו עוסקות, הדס במחול ואני בעולם הציור. שושי שושני שהצטרפה אלינו הוסיפה כמה מילים על התארגנות אמני הר שכניה.

הר שכניה הר של הפתעות, בקלי קלות אפשר לבלות כאן כמה ימים. ואם נרחיב מעט את המעגל ונצא מההר, תהיה סיבה טובה להשאר ולבלות כאן ימים נוספים.

על אתרי הר שכניה תוכלו לקרוא במאמר "יער הר אמנות" וגם באתר אמני הר שכניה.

תודה לורד עצמון האלופה שהשאירה בסטודיו שירבוטים שמחים וגם צילמה, לזיו ריינשטיין, כתב התיירות של אתר Walla ולערן החבר שהצטרף, להדס ושושי, יהודית ויוסי סלע, אילן פרוידנטל שהוביל את שביל האגדות הסמוך לקורנית. תודה ענקית לאיתן עומר האחד והיחיד שפועל ומקדם את התיירות כאן באשכול בית הכרם.

בוקר על הר שכניה
בוקר על הר שכניה, הדרך של בן
הסטודיו של איילת, קורנית
הסטודיו של איילת, קורנית
הדס האוזמן אגמון
הדס האוזמן אגמון, בובנאית, כוריאוגרפית ורקדנית, שותפתי להנחיית סדנת מ(כ)חול - מחול פוגש ציור
מסתרי המשי
מסתרי המשי - לגלות את דרך המשי בגליל
הסטודיו
הסטודיו, פרט מתוך צילום של ורד
הסטודיו
מארזי צעיפי המשי שלי
שושי ואני
שושי שושני מציגה את אמני הר שכניה

צילום: ורד עצמון