חודש מרץ – ים של אירועים על הר שכניה

חודש מרץ 2023 עתיר אירועים כאן על הר שכניה, במועצה האזורית משגב ובסביבה. חודש מלא אנרגיה.
מחלקת התרבות במועצה האזורית משגב תקיים את "נשים יוצרות תרבות במשגב", ואשכול בית הכרם יקיים את פסטיבל בא לי גליל השני. בשני האירועים ייקחו חלק אמני הר שכניה וגם הסטודיו שלי. הצטרפו אלינו.

5.3 ומותר לאהוב – מקהלת קולות שזורים בערב שירי לאה גולדברג
הכי כיף בעולם. האומנם, מה עושות האיילות ועוד. השירים עליהם גדלנו וגם אחרים בעיבודים מפתיעים.
מוצ"ש, 5.3, 19:00 במרכז קלור, מ.א. משגב, הכניסה חופשית.

נשים יוצרות תרבות במשגב

16.3 מ(כ)חול – מחול פוגש ציור
חודש מרץ בכל העולם הוא חודש הנשים, המועצה האזורית משגב תקיים את "נשים יוצרות תרבות" במסגרתו יתקיימו כל יום אירועי תרבות ואמנות בהובלת יוצרות תושבות מועצה.
אני גאה לשתף שהסדנא מ(כ)חול נבחרה להשתתף באירוע מבורך זה. אנחה אותה יחד עם שותפת הדס האוזמן אגמון, כוריאוגרפית ורקדנית בובנאית מוכשרת.

מ(כ)חול, סדנא חדשנית ופורצת דרך החוקרת מושגי יסוד באמנות במדיות המחול והציור נעה בין עולמות התנועה והצבע. הסדנא שולבה באירועים שונים ואף נבחרה להשתתף בפסטיבל המחול בכרמיאל.

מ(כ)חול, הרשמה מראש הקליקו

נשים יוצרות תרבות כל האירועים

פסטיבל בא לי גליל 2
אוהבים אוכל, תרבות, אמנות? הפסטיבל הזה בשבילכם. שני סופי שבוע של חוויה, שפע סדנאות קולינריות, ארוחות גליליות, סיורים מודרכים, שווקי אוכל, ירידים וגלריות אמנים בשלל מוקדים סביב כביש 85 הוא אשכול בית הכרם.
ואם אנחנו בעסקי אמנות, בשבת 11.3 יארח הפסטיבל את אמני גילון צורית ובשישי 17.3 יארח הפסטיבל את אמני הר שכניה, תושבי היישובים קורנית, שכניה ומנוף.
במסגרת הפסטיבל אקיים בסטודיו את מסתרי המשי.

17.3 סיור בוטיק מסתרי המשי
נחשוף את מסתרי המשי, את הקשר המיוחד של המשי לגליל, נדגים ונתנסה.
במידה ומזג האויר יאפשר נסייר בסביבת הסטודיו להכרת מקורות ההשראה ליצירה.
להרשמה מראש הקליקו

בהמשך היום צפויה חוויה נהדרת כאן על הר שכניה: בתים פתוחים, מופעי תרבות, סדנאות בישול בנוף הכי יפה בישראל. בואו. קבלו המלצה חמה, מהסטודיו שלי המשיכו לסיור בדרך של בן שיחל בשעה 10:30, ממש כאן מעבר לכביש.
עוד בקורנית, טליה קלם מציירת בזכוכית, שרון חי אופה מאפים נפלאים לשבת ושביל האגדות החדש, שביל חורש מעגלי עם נוף נהדר אל בקעת בית הכרם ויותר היוצא מהדרך של בן. כל אלו במרחק הליכה קצר מהסטודיו שלי.
את שלל פעילויות בא לי גליל 2 תמצאו בקישור.

בהנאה.